Wie ben jij?

 

Dit is je rol

– Je bent een ondernemer
– Je bent marketingmanager of communicatiemanager bij een bedrijf of merk en daar verantwoordelijk voor je website of campagne.
– Of je bent project-/accountmanager bij een reclame- of internetbureau, en werkt aan campagnes en websites voor jouw klanten: Nederlandse bedrijven en A-merken.

Dit is je probleem

– Je haalt te weinig omzet uit je website.
– Je bedrijf valt niet op tussen al die andere aanbieders van hetzelfde product, of dezelfde dienst.
– Je hebt echt een unieke dienst of product, maar je weet niet hoe je dat over moet brengen op je doelgroep.
– Je website is chaos, en je weet niet waar je moet beginnen om er een gestroomlijnde verkoopmachine van te maken.

Dit zoek je in een bureau/de persoon met wie je werkt

– Je zoekt iemand die snapt hoe urgent het probleem voor jouw bedrijf of merk is.
– Je zoekt iemand die het klappen van de zweep kent, en door kennis en ervaring meteen weet waar de schoen wringt, én welke oplossing werkt.
– Je zoekt iemand die luistert en doorvraagt.
– Je zoekt iemand die zelf pro-actief met goeie ideeën komt. Iemand die bereid is de kar te trekken, zodat je zelf ontspannen in het proces kunt staan.

Dit ben jij als persoon

– Je bent ambitieus: waarom voor een 7 gaan, als het ook een 9 kan zijn?
– Je hebt een positieve en constructieve instelling: je wil sámen aan de bak om er echt wat gaafs van te maken. En je snapt dat er dus ook van jou een inspanning wordt gevraagd. Een goed eindresultaat kan namelijk niet zonder goede input.
– Je houdt van een betrokken, informele, en ontspannen samenwerking. Er mag gelachen worden!

Kun je je hierin vinden?

Dan zijn jij en Dutch Vitamins een MATCH! Ga lekker grasduinen op mijn website, en laat het me weten als ik iets voor je kan betekenen. Je mag me altijd bellen om even te sparren. Ik ben benieuwd naar je verhaal.